چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

استراژی های پرداخت گوگل ادز

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

استراژی های پرداخت گوگل ادز

۲,۸۸۰ بازديد
استراتژی های پرداخت گوگل ادز

استراتژی های پرداخت گوگل ادز

در سیستم گوگل ادز (تبلیغات در گوگل) چندین روش برای پرداخت هزینه می باشد که آنها را استراتژی های پرداخت گوگل ادز می نامند. در این مقاله ما سعی داریم تا تمامی استراتژی های پرداخت گوگل ادز را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با آگاهی بیشتر بتوانید اکانت خود را مدیریت و هزینه ها را کاهش دهید. حال در ادامه به معرفی تک تک استراتژی های پرداخت گوگل ادز می پردازیم.

 

انواع استراتژی های پرداخت گوگل ادز

Manual CPC

پرکاردبردترین استراتژی های پرداخت گوگل ادز، Manual CPC می باشد. این استراتژی به معنی تنطیمات دستی است، یعنی شما به صورت دستی هزینه هر کلیکی که مایل هستید پرداخت کنید تا در تبلیغ گوگل وارد می کنید. باید توجه داشت که هر مقداری که وارد کنید گوگل کمی بیشتر از نفر قبلی از حساب شما کسر خواهد کرد. اجازه بدید با یک مثال موضوع را کاملا روشن کنم: فرض کنید رقیب شما رقم ۵ سنت را بر روی تبلیغ خود قرار داده است، حال شما قیمت ۵۰ سنت را بر روی تبلیغات خود قرار می دهید. در حوزه ی کاری شما هم فقط شما و رقیبتان وجود دارید، در نتیجه گوگل از حساب شما برای هر کلیک رقمی در حدود ۶ یا ۷ سنت کسر خواهد کرد نه ۵۰ سنت پیشنهادی که داده اید.

 

Maximize clicks

ماکزیمم کلیک دومین استراتژی های پرداخت گوگل ادز هست که طرفدار زیادی دارد. نحوه عملکرد این استراتژی به این صورت است که شما بودجه روزانه و بیشترین هزینه ای که برای هر کلیک پرداخت خواهید کرد را وارد می کنید و گوگل با توجه به بودجه و هزینه ی هر کلیک جایگاه تبلیغ را به گونه ای قرار می دهد که بیشترین کلیک را دریافت کنید.

 

Target CPA

پرداخت به ازای انجام عمل خاص. در این استراتژی شما تعیین می کنید که هر موقع یک عمل خاص در سایت رخ داد (مانند پرداخت یا سفارش محصول) از حساب شما هزینه کسر شود. در این حالت هزینه ی هر عمل بالا می باشد و عموما به صرفا نیست.

 

Target ROAS

شما می‌توانید کمپین را طوری تنظیم کنید که با توجه به بودجه، نرخ بازگشت سرمایه هدف‌تان را دریافت کنید. مثلا می‌توانید با تنظیم ۱۰٪ به گوگل اجازه دهید که تا یک دهم قیمت هر محصول (یا سود محصول) بودجه را مصرف کند تا یک محصول به فروش برسد.

 

Maximize conversions

این استراتژی براساس بیشترین نرخ تبدیل محاسبه می شود.

 

Target search page location

در این استراتژی تعیین می کنید که می خواهید دائم در لینک اول باشید و یا در صفحه اول. دقت داشته باشید که حضور در لینک اول می تواند هزینه های شما را به طور زیادی افزایش دهد پس این استراتژی را با دقت و بررسی زیاد انتخاب کنید.

 

Target outranking share

زمانی است که رقیب شما دائما در لینک اول می باشد و شما میخواهید جای او را بگیرید، در این وضعیت از این استراتژی باید استفاده کرد و تعیین نمود که میخواهید چند درصد جایگاه او را بگیرید.

 

Enhanced CPC

در این استراتژی گوگل بر اساس نرخ بازگشت و تبدیل کمپین شما، هزینه را تعیین می کند. تاپ ادورت استفاده از این استراتژی را پیشنهاد نمی کند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.