شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

پروموشن کد گوگل ادوردز

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

پروموشن کد گوگل ادوردز

۲,۸۸۲ بازديد

پروموشن کد گوگل ادوردز

 
پروموشن کد

پروموشن کد چیست؟

پروموشن کد یک شارژ هدیه ۷۵ دلاری در تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) می باشد که گوگل به تعداد محدودی از اکانت های فعال که زیرمجموعه پارتنرهای رسمی گوگل هستن، می دهد. تاپ ادورت این پروموشن کد هارا به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

شرایط دریافت پروموشن کد:

  1. شارژ اکانت گوگل ادوردز بیش از ۳۰۰ دلار
  2. مدیریت اکانت گوگل ادوردز با شارژ بیش از ۳۰۰ دلار
  3. قبل از روز چهاردهم استفاده از اکانت اختصاصی گوگل ادوردز. (تاپ ادورت اکانت اختصاصی گوگل ادوردز با به صورت رایگان در اختیار مشتری قرار می دهد.)
  4. یک ماه فرصت دارید تا ۷۵ دلار را هزینه کنید.
  5. بعد از اینکه ۲۵ دلار در اکانت خود مصرف کنید، ۷۵ دلار شارژ هدیه به شما تعلق خواهد گرفت.
  6. نکته ی بسایر مهم این است که با یک دامنه و یه اکانت فقط یک پروموشن کد میتوانید دریافت کنید. اگر قبلا استفاده کرده اید حتما اطلاع بدید زیرا اگر استفاده کرده باشید و دوباره بخواهید دریافت کنید، ممکن است اکانت شما ساسپند شود. (زمانی که برای ساخت اکانت گوگل ادوردز با کارشناسان ما تماس گرفتید، اعلام کنید که آیا تا به حال این کد را مصرف کرده اید یا خیر)

 

خدمات تاپ ادورت

در هر مرحله از ساخت و مدیریت گوگل ادوردز که مشکل داشته باشید تاپ ادورت در سریعترین زمان ممکن خدمات مورد نیاز شما را انجام خواهد داد. این خدمات شامل:

ساخت اکانت گوگل ادوردز

شارژ اکانت گوگل ادوردز

مدیریت اکانت گوگل ادوردز

اگر تمایلی به استفاده ی مستقیم نداشته باشید تاپ ادورت به ازای دریافت هزینه تعداد کلیک مشخصی را به شما تحویل می دهد یعنی مقدار مشخصی که در لینک زیر می باشد، مشتری وارد سایت شما خواهد شد.

تعرفه کلیکی

اگر تمایل دارید که مدیریت از طرف ما انجام شود و شما به تمامی مراحل دسترسی داشته باشید و قادر به تنطیم هزینه های مورد نظر خود باشید، (تمامی هزینه ها و شارژ های انجام شده قابل رویت می باشد) می توانید از پلن ویژه گوگل ادوردز استفاده نمایید.

موشن گرافیک موجب جذب مخاطبان می شود

مطالعات نشان داده است که انتخاب نهایی بیش از 92 درصد خریداران، از ویدیوهای آنلاین تاثیر می پذیرند. بنابراین باید از گزینه هایی استفاده کنید که بلافاصله توجه مخاطبان را به خود جلب کند. علاوه بر این ویدیوهای موشن گرافیک برای ارسال در شبکه های اجتماعی بسیار مناسب هستند و در اکثر ویدیوهای تبلیغاتی تلوزیون دیده می شوند.

کسب و کارهای مختلف می توانند از طریق ویدیوهای موشن گرافیک، برندها و محصولات خود را به جهانیان معرفی کنند و تصویر مثبتی از خود در ذهن مخاطب ایجاد کنند. اما اکثر شرکت ها هنوز به اهمیت این موضوع پی نبرده اند و در این امر کوتاهی می کنند. به یاد داشته باشید که مخاطبان و خریداران شما می توانند تفاوت میان ویدیوهای پیش پا افتاده و حرفه ای را متوجه شوند. بنابراین باید برای ساخت بهترین ویدیوها، تلاش کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.