شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

چگونه با دامنه ir تبلیغات گوگل انجام دهیم؟

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

چگونه با دامنه ir تبلیغات گوگل انجام دهیم؟

۲,۸۹۷ بازديد

چگونه با دامنه ir تبلیغات گوگل انجام دهیم؟

تا قبل از این استفاده از دامنه ir برای تبلیغات در گوگل (گوگل ادز) امکان پذیر نبود و به هیچ عنوان توسط گوگل تایید نمیشد. ولی به تازگی شاهد آن بودیم که دامنه ir توسط گوگل تایید می شود و شما قادر خواهید بود تا با دامنه ir نیز در گوگل، تبلیغ نمایید ولی باید توجه داشت که گوگل در حال حاضر یک محدودیت برای دامنه ir در نظر گرفته است  و آن هم این است که تبلیغ گوگل شما برای کاربرانی که داخل ایالات متحده آمریکا هستند ویا حتی از آی پی ایالات متحده استفاده می کنند، نمایش داده نخواهد شد. یعنی زمانی که شما با دامنه ir در گوگل تبلیغ نمایید از کشور آمریکا ورودی دریافت نخواهید کرد که این موضوع چندان اهمیتی ندارد زیرا کسب و کار شما در ایران است.

دامنه ایران

راه های دیگر استفاده از دامنه ir

راه دیگری که برای استفاده از سایت ها با دامنه ir وجود دارد این است که یک دامنه بین المللی خریداری نمایید و از خاصیت پارک کردن دامنه استفاده نمایید و بدون کوچکترین مشکلی در گوگل تبلیغ نمایید. اما اینکار برای کسب و کارهایی مهم است که خواهان چذب مشتری از کاربرانی که از آی پی آمریکا استفاده می کنند، باشند.

تاپ ادورت پارتنر رسمی گوگل

بدون کوچیکترین مشکلی با هر دامنه ای توسط تاپ ادورت (پارتنر رسمی گوگل) در گوگل تبلیغ نمایید و مشتریان خود را در فضای مجازی جذب کنید. با دسترسی کامل به پنل اصلی گوگل ادز از تمامی هزینه ها و شارز های انجام شده گزارش تهیه کنید و بررسی نمایید. همه چیز در تاپ ادورت واضح و شفاف بوده و هیچ نقطه تاریکی در عملکرد ما وجود نخواهد داشت. همچنین می توانید از آموزش رایگان گوگل ادز ما استفاده نمایید و خودتان کار تبلیغات در گوگل را انجام دهید.

 
پیشنهاد میکنیم حتما از صفحه آموزش تبلیغات در گوگل و آموزش اپلیکیشن گوگل ادز بازدید کنید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.