شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

گوگل ادوردز در ایران

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

گوگل ادوردز در ایران

۹۸۶ بازديد

 

شاید شما هم بارها با اصطلاح تبلیغ در گوگل مواجه شده باشید و برایتان این سوال به وجود آمده باشد گوگل ادوردز در ایران به چه صورت انجام می شود. گوگل به عنوان پر بازدیدترین موتور جستجو روزانه کاربران زیادی را به خود جذب می کند. با توجه به تعداد کاربران این موتور جستجو، تبلیغات در بستر گوگل بسیار ارزشمند و پر سود خواهد بود. زمانی که شما یک عبارت را در گوگل جستجو می کنید؛ صفحات و سایتهای مختلفی به عنوان نتیجه جستجو برای شما نمایش داده می شوند. صفحاتی که مرتبط با عنوان جستجو شده شما هستند. برای قرار گرفتن در لیست سایت هایی که در صفحه اول و در نتیجه جستجوی کلمات مرتبط به نمایش در می آیند؛ می بایست ماه ها بطور مداوم روی سئو و کیفیت صفحات کار کرد تا به این جایگاه یعنی صفحه اول گوگل رسید. گوگل ادوردز یک روش هوشمند از سوی گوگل برای تبلیغ است که کمک می کند تا در کمترین زمان ممکن با پرداخت هزینه در صفحه اول گوگل قرار بگیرید. علامت مشخصه وبسایت هایی که با استفاده از تبلیغات گوگل یا گوگل ادز در صفحه اول جستجوی گوگل قرار دارند حروف Ad و یا کلمه آگهی در ابتدای آدرس سایت است. به طور کلی در پاسخ به پرسش تبلیغات در گوگل چیست ؟ باید گفت ابزاری که به وسیله آن می توان مشتریان بالقوه را در بستر اینترنت جذب نمود. تبلیغات گوگل در پلتفرم های مختلف مانند:
  • نتایج جستجو
  • سایت های مرتبط با گوگل
  • یوتیوب
  • افزایش نصب اپلیکیشن
  • تبلیغ سایت های فروشگاهی
  • و …

تبلیغات در گوگل چیست

 

چگونه از ایران در گوگل تبلیغ دهیم؟

بعد از آنکه فهمیدیم تبلیغات در گوگل چیست باید بدانیم که آیا در ایران می توان از آن استفاده کرد؟ اصول کلی برای انجام تبلیغات گوگل در ایران نیز مشابه سایر کشورهاست، با این تفاوت که برای انجام تبلیغات در گوگل و شارژ اکانت مانند سایر کشورها نمی توان مستقیما اکانت ادوردز را شارژ کرد؛ چرا که تحریم های موجود که شامل تحریم های مالی و بانکی نیز هستند این امکان را از کاربران ایرانی سلب کرده اند. تاپ ادورت به عنوان پارتنر رسمی گوگل با داشتن حسابهای حقیقی و رسمی ارزی می تواند در کمترین زمان ممکن اکانت گوگل ادوردز مشتریان را به صورت کاملا مطمئن شارژ کند. بنابراین حتی با وجود تحریم های مالی مشکلی از بابت ساخت و تبلیغ در گوگل برای مشاغل ایرانی وجود ندارد. برای اطلاع از جزییات نوع و نحوه عملکرد تبلیغات گوگل ادوردز و انجام تبلیغات با کارشناسان ما در تاپ ادورت تماس بگیرید.

آیا  گوگل ادوردز در ایران تفاوتی با دیگر کشورها دارد؟

در ابتدا باید خیال شما مخاطبان عزیز را راحت کنیم که از لحاظ نحوه و نوع عملکرد تبلیغ هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. صاحبان مشاغل در ایران نیز  با وجود تحریم ها می توانند مانند کاربران کشورهای دیگر از گوگل ادوردز به صورت هدفمند با بازدهی بالا استفاده کنند و درآمد خود را افزایش دهند. تحریم ها مشکلاتی نیز به وجود آورده اند که البته برای رفع همه این مشکلات راهکارهایی وجود دارد. در ادامه به چند محدودیتی که به دلیل تحریم ها سر راه تبلیغات در گوگل در ایران وجود دارد اشاره می کنیم:

عدم امکان شارژ با واحد پولی ریال؛ این مساله با استفاده از حساب های ارزی حل شده و مشکل و مانعی جهت استفاده از این تبلیغات محسوب نمی شود.

نمایش نداشتن تبلیغ با دامنه ir در ایالات متحده آمریکا (این مساله مشکل حادی را ایجاد نخواهد کرد چرا که عموما سایت هایی با دامنه ir دارای جامعه هدف ایرانی بوده و نیازی به نمایش تبلیغشان در محدوده جغرافیایی ایالات متحده آمریکا ندارند).

عدم امکان انتخاب لوکیشن کشور ایران برای نمایش تبلیغ ادوردز: درست است که با این محدودیت نمی توان تبلغات را به صورت هدفمند و دقیق در ایران اجرا کرد، اما راهکار این مشکل هم محدود کردن نمایش تبلیغ در سایر کشورهاست و به این ترتیب نمایش تبلیغ؛ محدود به آی پی های داخل ایران خواهد بود.

عدم امکان وارد کردن شماره تماس به صورت مستقیم برای ایران؛ این مساله هم با افزودن یک کد اسکریپت به تبلیغ و استفاده از افزونه تماس حل خواهد شد.

موارد دیگری را نیز می توان در ارتباط با محدودیت های ناشی از تحریم ذکر کرد که البته در مورد هیچ یک جای نگرانی وجود نداشته و برای هر کدام راه حلی وجود دارد که همکاران ما در تاپ ادورت در هر زمینه ای به شما مشاوره خواهند داد.

تحریم های گوگل چه تاثیری بر روی کسب و کارهای ایرانی دارند؟

با توجه به رشد و گسترش استفاده از اینترنت در کشورمان تبلیغات در گوگل؛ به عنوان یک شیوه تبلیغاتی سریع، پربازده، مطمئن سکوی پرتاب بسیاری از کسب و کارهای کوچک در ایران بوده است. این تبلیغات بدون نیاز به سرمایه زیاد مناسب برای هر نوع کسب و کاری بوده و به صاحبان مشاغل کمک می کند تا با کمک گرفتن از بستر اینترنت به راحتی کالا و خدماتشان را در معرض نمایش گذاشته و مشتریان خود را جذب کنند. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم تنها تفاوت اصلی و قابل تامل در تبلیغات گوگل در ایران همان بحث شارژ اکانت و انتخاب لوکیشن تبلیغ به صورت دقیق است که راهکارهایی نیز برای رفع این محدودیت ها وجود دارد که به آنها اشاره شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.