شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

ساخت محتوا جدید

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

ساخت محتوا جدید

۲,۹۳۵ بازديد
محتوا

محتوا سایت

محتوا سایت در اصل تنها عاملی است که کاربران اینترنت را به سمت سایت شما جذب می کند زیرا کاربران در اینترنت به دنبال رفع نیاز خود هستند یعنی به دنبال محتوایی می گردند تا نیازهای آنها را برطرف کند. حال این محتوا می تواند نوشته، مقاله، خدمات، فروش هر وسیله ای و هر چیزی که شما فکر کنید می تواند باشد. پس وجود محتوا نیاز است تا سایت ابتدایی ترین مرحله ی خود را آغاز کنید.

موتور جستجوی رایج

طبق آمار بیشتر کاربران اینترنتی از موتور جستجو گوگل استفاده می کنند پس ضروری می باشد که شرایظ سایت را برای حضور در صفحه اول گوگل محیا نمود در نتیجه تاپ ادورت تلاش نموده است تا خدمات خود را در موتور جستجو گوگل ارائه دهد. لزوم حضور در صفحه اول بودن آنجا آشکار می شود که %91 کاربران تنها از سایت های موجود در صفحه اول دیدن می کنند و نیاز خود را از همان سایت ها برطرف می کنند.

محتوا

حضور در صفحه اول

برای حضور در صفحه اول بودن دو راه وجود دارد:

1. سئو

2. گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل)

فرق گوگل ادوردز و سئو

مزیت های گوگل ادوردز

در هر دوی این راه ها توید محتوا جدید و جذاب مهم ترین رکن کار می باشد زیرا در سئو اصل مطلب تولید محتوا است و در گوگل ادوردزبرای بالا بردن سود نیاز به محتوا جذاب دارید.

تولید محتوا جدید

در مقاله ای راه های نوشتن محتوای مناسب را توضیح دادیم و در این مقاله راه های برگزیدن موضوع را برای شما ارائه می دهیم که چگونه مطالب جدید و نو را به اشتراک بگذارید.

30 روش تولید محتوا سایت

1. ترجمه

اولین راه و مهم ترین راه تولید محتوا حدید برای وب سایت ترجمه می باشد زیرا هم محتوای جدید خواهید ساخت و هم اینکه از نظر گوگل دارای اهمیت است زیرا ترجمه نیز تقریبا علم جدیدی محسوب می شود که کاربران می توانند از آن استفاده کنند. در کل گوگل به مطالبی اهمیت می دهد که نیاز کاربران را برطرف کند و همجنین جدید باشد پس در تولید محتوا به طور جد از کپی کردن پرهیز کنید زیرا در صورت مشاهده، توسط گوگل جریمه خواهید شد و جایگاه خود را از دست خواهید داد. در نتیجه سعی کنید مطالب سایت های معتبر و به روز را ترجمه کنید.

2. ادغام چند محتوا معتبر

می توانید چند مطلب که در مورد یه موضوع صحبت می کند و تکمیل کننده ی موضوع می باشند را در کنار هم قرار دهید و یک محتوای جدید بسازید دقت نمایید که منابع باید زبان اصلی باشند و شما باید آنها را ترجمه کنید سپس ادغام کنید. اگر از محتواهای ایرانی می خواهید استفاده کنید باید تنها از آنها برداشت داشته باشید نه اینکه به طور مستقیم از آنها استفاده کنید.

 

3. تحقیق و برداشت از موضوع

برای ساخت محتوا جدید می توانید به تحقیق در موضوع های مختلف بپردازید و با تحقیق و آزمایش نتایجی را بدست اورید و آنها را به صورت مطالبی با آمار در اختیار عموم قرار دهید. این روش، روش بسیار خوبی برای تولید محتوا است و بیشترین جذب را دارد ولی نیازمند زمان زیاد و کافی است.

محتوا

4. ساخت محتوا از گرافیک های موجود

شما می توانید از عکس ها (بیشتر عکس های اینفوگرافیک) و فیلم های موجود که نمایانگر موضوعی می باشند که در مورد آن موضوع ها محتوایی در دسترس نییست می توانید ان ها به محتوا تبدیل کنید. این روش، روش خوبی است برای جذب ترافیک زیرا عکس و فیلم ها در کنار مطلب کامل می شوند و شما می توانید اطلاعات لازم و کامل را در مورد آنها به مخاطب بیان کنید.

5. مطالب آموزشی

موردی که امروزه زیاد به ان توجه می شود آموزش می باشد شما با آموزش می توانید تعداد زیادی کاربر را به سمت وب سایت خود جذب کنید. امتیازی که این کاربران برای سایت شما دارند این است که آنها به طور دائمی به سایت شما مراجعه خواهند کرد زیرا می توانید مطالب را هر روز به روز رسانی کنید و دلیل آن این است که مطالب آموزشی محدوده ندارند و می توان آن ها را تا بی نهایت ادامه داد.

نکاتی که در آموزش باید به آن توجه کرد:

– متوالی باشد

– جامع باشد

– تمامی جنبه های موضوع را پوشش دهد

– دقیق و همراه با آمار باشد

6. نوشتن تجربیات

از تجربیات افراد مختلف در زمینه های مختلفی که در آن مهارت دارند و در کسب و کار خود موفق هستند استفاده کنید و آنها را به صورت محتوا با کاربران به اشتراک بگذارید. این موضوع بسیار جذاب می باشد و کاربران را پیوسته به سمت سایت شما می کشاند. این تجربیات می تواند تجربه ی یک نجار در ساخت وسایل چوبی باشد و یا تجربه ی یک مدیر در مدیریت کاری خود.

 

اهمیت تولید محتوا جدید

پارامتر اصلی در رشد رتبه سایت و رتبه الکسا شما، افزایش ترافیک سایت شما می باشد. برای افزایش ترافیک سایت شما هم باید در صفحه اول، حز لینک های اول باشید و هم اینکه دارای محتوا خوب باشید زیرا علاوه بر وارد شدن کاربران به سایت شما زمان حضور آنها در سایت شما نیز مهم می باشد که نگدارنده ی کاربر در سایت همان محتوا می باشد.

افزایش نرخ کلیک

نرخی داریم به نام نرخ کلیک که نرخی است که میزان ورود افراد به سایت به افرادی که عنوان مطلب شما دیده اند را نشان می دهد. اگر محتوا خوب و مفید باشد این نرخ افزایش می یابد و میزان سوددهی شما را افزایش خواهد داد.

افزایش نرخ بازگشت

موضوع مهمی که در گوگل ادوردز مطرح است نرخ بازگشت است. نرخ بازگشت در حقیقت میزان افرادی می باشد که از سایت شما خرید و یا سفارش خدمات داده اند، به افرادی که وارد سایت شما شده اندف می باشد. هرچه این نرخ بالاتر باشد میزان سود شما بالاتر خواهد بود زیرا شما به ازای هر کاربری که وارد سایت شما می شود مبلغ ناچیزی باید پرداخت کنید در نتیجه اگر بیشتر افرادی که وارد سایت شما شده اند خرید کنند سود شما به مقدار قابل توجهی افزایش خواهد یافت. این نرخ وابستگی کامل به محتوا سایت شما دارد پس در انتخاب و نوشتن محتواف دقت کامل نمایید.


مشاوره و تحلیل رایگان
026-44239762

مفید بود ممنون

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.