یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

رتبه ی آگهی در گوگل

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

رتبه ی آگهی در گوگل

۲,۸۸۶ بازديد

رتبه ی آگهی در گوگل

تعیین رتبه تبلیغ گوگل

رتبه تبلیغ گوگل واقعی آگهی، توسط رتبه ی آگهی تعیین می شود زیرا سیستم مزایده در تبلیغات گوگل ( گوگل ادوردز )، زمانی که شخصی عبارتی را در گوگل سرچ می کند، آن عبارت را با کلمات کلیدی مختص آن عبارت تطبیق می دهد و در نتیجه سیستم مزایده باید هزاران تبلیغی که شامل این کلمات کلیدی می باشد را دسته بندی کند. این دسته بندی با کمک رتبه تبلیغ گوگل، صورت می گیرد. به طور کلی یعنی در هنگام سرچ، شما و رقیبانتان در یک مزایده ی اینترنتی قرار می گیرید و تبلیغی که رتبه تبلیغ گوگل بهتری داشته باشد، جایگاه بهتری در نتایج نسبت به رقبا پیدا خواهد کرد.

رتبه تبلیغ گوگل

پیشنهاد CPC چیست؟

CPC حداکثر قیمتی است که شما در تنظیمات به هر کلمه کلیدی اختصاص می دهید . این مقدار هزینه ایست که شما حاضر هستید به ازای هر کلیک بر روی تبلیغ گوگل خودتان پرداخت کنید اما قیمت نهایی پرداخت شده نیست.

نمره ی کیفیت چیست؟

نمره ی کیفیت براساس مرتبط و مفید بودن تبلیغ برای جستجو کننده توسط گوگل مشخص می شود و در اصل براساس CTR (نسبت کلیک به بازدید) ، کیفیت صفحات فرود و مرتبط بودن کلمات کلیدی با این صفحات، می باشد.

رتبه ی آگهی چیست؟

معیاری می باشد که رتبه و جایگاه تبلیغ را مستقیما تعیین می کند، همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید رتبه ی آگهی از حاصل ضرب CPC در نمره ی کیفیت آگهی به دست می آید.

نکته ی مهم و قابل توجه این است که شما بابت هر کلیکی که دریافت می کنید هزینه می پردازید، نه تعداد بازدیدها.

محاسبه هزینه واقعی پرداخت

رتبه تبلیغ گوگل

در واقع در اینجا یک عدد به عنوان CPC واقعی معرفی می شود که از مقدار CPC، که شما وارد نموده اید کمتر می باشد، در واقع آن عددی که شما به عنوان CPC وارد کرده اید ماکزیمم مقدار هزینه ای است که شما به ازای هر کلیک پرداخت خواهید کرد.

نحوه ی محاسبه ی CPC واقعی در شکل آمده است.

روشهای دیگر مزایده:

1. CPM: براساس نمایش می باشد.

2. CPA: براساس اقدام به عمل می باشد یعنی مثلا اگر خرید انجام شد.

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیف های تاپ ادورت باخبر شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.