جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

خرید اکانت گوگل ادوردز

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

خرید اکانت گوگل ادوردز

۲,۹۰۸ بازديد

خرید اکانت گوگل ادوردز

 
خرید اکانت گوگل ادوردز

گوگل ادوردز

قبل از خرید اکانت گوگل ادوردز بهتر است کمی با گوگل ادوردز آشنا شوید. گوگل ادوردز (تبلیغات در گوگل) یک سیستم تبلیغات اینترنتی است که امروز دربازاریابی اینترنتی مطرح شده است و به بهینه ترین نوع تبلیغات معروف می باشد زیرا تنها مشتریان بالقوه را به سوی شما جذب می کند. گوگل ادوردز اینگونه می باشد که شما پس از خرید اکانت گوگل ادوردز و یا ساخت اکانت گوگل ادوردز کلمات کلیدی مربوط به کسب و کار خود را معرفی می کنید و هرگاه که کاربران اینترنتی این کلمات و یا کلمات نزدیک به آن را سرچ می کنند آگهی شما را بالاتر از همه ی آگهی ها و در صفحه اول گوگل می بینند.

حضور در صفحه اول گوگل با گوگل ادوردز

شاید از خود بپرسید چگونه ممکن است بدون نیاز به بهینه سازی سایت و یا سئو می شود در طی یک ساعت کاری به لینک اول در صفحه اول گوگل رسید در حالی که این کار در زمان معمولی طی چند ماه انجام می شود؟ جواب این سوال این است که گوگل ادوردز با دریافت هزینه ای اندک در ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود سایت را در صفحه اول گوگل نشان می دهد. یعنی شما  به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود هزینه ی اندک به گوگل پرداخت خواهید کرد و نقطه قوت این امر اینجاست با توجه به کلمات کلیدی کسانیکه وارد سایت شما می شوند مششتریان بالقوه هستند که با توجه به طراحی سایت به احتمال زیاد مشتری شوند و سفارش دهند یا خرید کنند. حتی می توانید برای جذب کاربر تلگرام فعال و مشتری بالقوه نیز از این امکان استفاده کنید و همچنین شبکه های اجتماعی دیگر.

خرید اکانت گوگل ادوردز

خرید اکانت گوگل ادوردز

برای اینکه بتوانید از سیستم تبلیغاتی گوگل ادوردز استفاده نمایید باید در ابتدا یه اکانت گوگل ادوردز داشته باشید که با وجود تحریم بودن ایران باید دارای مسترکارت و آدرس خارج از کشور باشید. تاپ ادورت این کار را به راحتی و در کمتر از یک ساعت کاری برای شما انجام می دهد و هزینه ی این کار تنها 130 هزار تومان که با تخفیف ویژه ی تاپ ادورت تنها با مبلغ 88 هزار تومان می باشد. همچنین تاپ ادورت به صورت رایگان به شما مشاوره می دهد و همچنین سایت شما را مورد تحلیل رایگان قرار می دهد.

 

130 هزار تومان

88 هزار تومان

 

 

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آموزش ها و تخفیف های روز تاپ ادورت آگاه شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.