دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

افزایش رتبه سایت

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

افزایش رتبه سایت

۲,۹۰۱ بازديد
رنکینگ سایت

رنکینگ سایت

رنکینگ سایت نشانگر محبوبیت و جایگاه سایت در موتورهای جستجو می باشد یعنی هرچه رنکینگ سایت بهتر باشد بازدید کنندگان سایت بیشتر و جایگاه سایت بهتر می باشد و به لینک اول نزدیک تر می باشد. حال باید دانست که چرا نزدیک بودن به لینک اول مهم است: طبق آمار %55 از کاربران فقط از لینک اول موتور جستجو گوگل دیدن می کنند و نیازهای خود را از سایت لینک اول گوگل برطرف می کنند. ذلیل این موضوع که ما موتور جستجو گوگل را مطرح کردیم این است که موتور جستجو مورد استفاده ی بیش از %90 کاربران اینترنت می باشد. حضور در صفحه اول گوگل

رنکینگ سایت

اهمیت رنکینگ سایت بهتر

بدیهی است کسی که سایتی برای کسب و کار خود راه اندازی می کند خواهان این است که از وجود سایت سودی درآمدی داشته باشد و سودی عاید کسب و کار شود. سایت در صورتی سوددهی خواهد داشت که توسط کاربران بازدید شود و این بازدید در صفحه اول گوگل امکان پذیر است و سایت برای شما به صرفه خواهد بود. پس در صورتی که طراحی سایت انجام دادید سایت را رها نکنید و به بهینه سازی سایت (سئو) و تبلیغات گوگل (گوگل ادوردز) بپردازیذ تا سایت شما به سوددهی برسد.

راه های بهبود رنکینگ سایت

1. استفاده از کلمات کلیدی مناسب

پس از طراحی وب سایت اولین و مهم ترین کار انتخاب کلمات کلیدی است زیرا جذب کننده ی اصلی مخاظب، کلمات کلیدی است. کاربران اینترنتی با سرچ کردن عبارات مختلف مربوط به نیازشان میخواهند تا سایت هایی که نیاز آنها را برطرف می کند را پیدا کنند پس الزامی و کاملا ضروری است که کلمات کلیدی شما کاملا به خدمات و محصولاتتان مرتبط باشد در غیر اینصورت مشتریان شما، سایتتان را پیدا نخواهند کرد با مربوط بودن کلمات کلیدی مخاطبان سایت شما را پیدا خواهند کرد و با افزایش ترافیک سایت، رنکینگ سایت بهبود خواهد یافت. با استفاده از گوگل ترندز می توانید آمار سرچ هر عبارت را ببینید.

2. ساختار مناسب سایت

سایت باید به گونه ای طراحی شود که مورد توجه مخاطب باشد و او را جذب کند زیرا اگر بازدیدکننده وارد سایت شما شود و سریعا سایت را ترک کند رنکینگ سایت افت خواهد کرد.

3.تنظیمات سئو

بهینه سازی (سئو) بسیار دنیای پیچیده ای است و بی نهایت نکته و راهکار برای آن وجود دارد. سئو سایت شما باید به طور پیوسته بهبود یابد تا در گردونه ی رقابت با رقبای خود باشید. سئو کمی دیر نتیجه می دهد ولی نتیجه ی آن پایدار است لذا باید صبر داشته باشید و برای رسیدن به صفحه اول گوگل تلاش کنید. مطالب آموزشی سئو

برخی از اقدامات سئو:

تنطیم درست هدینگ ها

عناوین متا

توضیحات متا

عکس های سایت

نوشته ها

استفاده از کلمات کلیدی

رفع خطاها

اشتراک گذاری سایت

و …..

4. تبلیغات گوگل

تبلیغات گوگل راهکاری می باشد برای حضور در صفحه ی اول در ده دقیقه. شاید بپرسید مگر ممکنه کاری که با سئو در چند ماه انجام می شود با تبلیغات گوگل در ده دقیقه انجام شود؟ در جواب باید بگوییم بله این امکان فوق العاده ی تبلیغات گوگل می باشد که گوگل با دریافت مبلیغ ناچیزی به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود سایت را به لینک اول صفحه اول گوگل می رساند و شما با پرداخت هزینه می توانید در لینک اول گوگل باشید و %55 کل مشتریان در زمینه ی کاری خودتان را به راحتی جذب کنید. این کار علاوه بر سود فراوانی که دارد باعث افزایش رنکینگ سایت شما نیز می باشد.




مشاوره و تحلیل رایگان
026-44239762
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.