دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

25 روش برای درآمد اینترنتی بالا

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

25 روش برای درآمد اینترنتی بالا

۲,۸۶۹ بازديد
درآمد اینترنتی

کسب و کار اینترنتی

قبل از پرداختن به موضوع درآمد اینترنتی بالا، ابتدا در این مقاله به طور کاملا خلاصه در مورد کسب و کار اینترنتی صحبت خواهیم کرد. کسب و کار اینترنتی، کسب و کاری می باشد که مراحل تبلیغ، فروش، جذب مشتری، تمامی توسط اینترنت صورت می گیرد و هزینه های کمتری نسبت به کسب و کار حضوری دارد ولی سود خیلی بیشتری نسبت به کسب و کار حضوری دارد.

معرفی کامل کسب و کار اینترنتی و دلایل استفاده از این نوع کسب و کار

درآمد اینترنتی

روش های جذب درآمد اینترنتی بالا

1. وبلاگ نویسی کنید

اولین راه برای جذب درآمد اینترنتی بالا وبلاگ نویسی می باشد به طوری که شما در زمینه ی مورد تخصصتان شروع به نوشتن مطالب جدید و با کیفیت کنید طوری که برای کاربران جذاب و مفید باشد و آنها پیوسته وبلاگ شما را دنبال کنند. بعذ از مدتی که وبلاگ شما مورد حمایت کاربران قرار گرفت شما می توانید از دو راه به جذب درآمد اینترنتی بپردازید: 1. پذیرش تبلیغات در وبلاگ 2. چاپ مقاله های افراد دیگر در وبلاگ خود با ذکر نام آنها. برای حضور درصفحه اول گوگل در ده دقیقه می توانید از تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) استفاده نمایید.

2. طراحی تم وب سایت

همه ی وب سایت ها و وبلاگ ها نیاز به یک تم، که نحوه نمایش سایت آنها را مشخص کند، دارند. شما می توانید تم هایی برنامه نویسی کنید و بسازید و آنها را به وب سایت های مختلف بفروشید. تا هر زمان که سایت و سایت نویسی وجود دارد نیاز به تم سایت، نیز وجود دارد.

3. به یک معلم آنلاین تبدیل شوید

با ساختن سایت آموزشی مربوط به تخصص خود، به راحتی می توانید جذب درآمد اینترنتی بالایی داشته باشید به طوری که کلاس های اینترنتی آموزشی به مخاطبان خود ارائه دهید.

4. نوشتن کتاب های الکترونیکی

برای جذب درآمد اینترنتی از طریق کتاب های الکترونیکی باید در زمینه ی تخصصتان و یا داستان نویسی کتاب های الکترونکی تولید کنید و آن ها را از طریق پلت فرم هایی  مانند Kindle آمازون، فروشگاه Google Play و App storeبه فروش برسانید.

5. طراحی محصولات

اگر طراحی شما خوب است می توانید محصولاتی را طراحی کنید و آنها را به فروش برسانید. سایت ها برای جذب درآمد اینترنتی از این راه Zazzle.com،CafePress، Threadless می باشند.

درآمد اینترنتی

6. ایجاد کانال یوتیوب

برای جذب درآمد اینترنتی شما از یوتیوب نیز می توانید استفاده کنید به این طریق که با ساخت ویدئو (از هر طریقی)، آنها در کانال یوتیوب به اشتراک بگذارید یوتیوب از درآمد تبلیغات بین فیلم های شما، سهمی را به شما اختصاص می دهد که این سهم به فیلم و میزان محبوبیت آن بستگی دارد.

7. نبدیل کسب و کار حضوری به اینترنتی

یکی دیگر از راه های جذب درآمد اینترنتی، تبدیل کسب و کار حضوری به کسب و کار اینترنتی در صورتی که کسب و کار حضوری رونق خوبی نیافته اتست و برای شما صرفه ی اقتصادی ندارد. با این کار می توانید در ازای کاهش هزینه درآمد اینترنتی بالایی کسب کنید و سود خود را افزایش دهید.

8. استفاده از کسب و کار اینترنتی در کنار حضوری

کسب و کار حضوری شما هر چه که هست شما با استفاده از کسب و کار اینترنتی می توانید علاوه بر درآمد از طریق کسب و کار حضوری درآمد اینترنتی بالایی نیز داشته باشید.

مشاوره رایگان

9. انجام ترجمه

اگر شما دو زبان را به خوبی آموخته اید از طریق ترجمه می توانید درآمد اینترنتی بالایی داشته باشید چرا که باتوجه به رشد سریع دنیا ارتباط کشورها با هم بیشتر شده است و نیاز به مترجم روز به روز افزایش می یابد و همچنین بهترین شکل ترجمه، ترجمه از طریق اینترنت می باشد زیرا در دسترس و سریع است. (افراد در مواقع ضروری بدون شک سراغ مترجم های اینترنتی می روند)

10. دوبلری تصاویر و فیلم ها

می توانید در دنیای اینترنت به دوبلری تصاویر و فیلم ها بگردازید و از این راه کسب درآمد اینترنتی کنید.

درآمد اینترنتی

11. فروش وسایل مورد استفاده ی شما

شما می توانید با ساخت وب سایتی در آن به خرید و فروش وسایل دسته دوم بپردازید که نمونه ی بزرگ آن در ایران سایت دیوار می باشد.

12. برنامه نویسی آنلاین

اگر شما یک برنامه نویس ماهر باشید می توانید از طراحی سایت و برنامه نویسی های مختلف درآمد اینترنتی داشته باشید.

13. ساخت خبرنامه آنلاین

با ساختن خبرنامه آنلاین و مطلب گذاری پیوسته و مفید در آن می توانید از جذب تبلیغات، درآمد اینترنتی داشته باشید.

14. فروش آثار خلاقانه در اینترنت

اگر شما هنر خاصی  دارید و می توانید وسایل و یا محصولات خلاقانه ای بسازید می توانید آن را به راحتی در دنیای اینترنت به اشتراک و فروش بگذارید. سریع ترین و ارزان ترین تبلیغات اینترنتی

15. گویندگی

اگر شما دارای صدای خوبی هستید می توانید با صداگذاری در فیلم ها و کارتن ها آن ها را در معرض عموم مجازی قرار دهید و از این طریق درآمد اینترنتی کسب کنید.

16. تبلیغات اینترنتی برای درآمد اینترنتی

رکن اصلی درآمد اینترنتی، تبلیغات اینترنتی و شناختن کسب و کار به کاربران اینترنت می باشد. حال اگر شما مجری تبلیغات اینترنتی باشید و انواع تبلیغات را پوشش دهید می توانید از این راه درآمد اینترنتی داشته باشید. به طور مثال ادمین های صفحات در اینستاگرام و کانال ها در تلگرام و …..

17. فروش عکس ها به صورت آنلاین

اگر دارای هنر عکاسی هستید می توانید عکس هایی که تهیه کردید را در دنیای اینترنت به فروش برسانید.

18. فروش وب سایت، نام دامنه

یک عرصه ی مهم در کسب درآمد اینترنتی، طراحی سایت  می باشد که امروزه رونق فراوانی گرفته است زیرا که نیاز به اینترنت و سایت روز به روز افزایش می یابد. طراحی ارزان سایت

19. طراحی و فروش برنامه های موبایل

درصورتی که شما یک برنامه نویس خوب باشید می توانید با نوشتن برنامه های موبایل خوب و جذاب برای افراد جامعه آنها را به فروش برسانید. باید توجه شود که برنامه ها باید کاربردی و جامع باشد و در ضمن جدید باشد و نیازهای افراد را برطرف کند.

20. ساخت و فروش موسیقی

در دنیای موسیقی امروزه آهنگسازی با نرم افزار رونق پیدا کرده است لذا شما می توانید با درست کردن موسیقی آن ها را به فروش برسانید.

21. نویسندگی

با نوشتن چند اثر مناسب توجه و اعتماد مخاطب را جذب کنمید و از این راه به کسب درآمد اینترنتی بپردازید.

22. ساخت پزوهشگاه آنلاین

با در دست داشتن منبعی از مقالات و مجلات مناسب می توانید سایتی در مورد مقاله های علمی راه اندازی کنید و در این زمینه به کسب درامد اینترنتی بپردازید.

23. ساخت سایت های تفریحی

می توانید سایتی را راه اندازی کنید که در آن مسابقات هیجان انگیز انجام شود از طریق های مختلف در این زمینه می توان در آمد اینترنتی داشت.

24. ساخت سایت گردشگری

با ساخت سایت گردشگری می توان با معرفی مناطق زیبا و بکر افراد را جذب کرد.

25. سایت های خدماتی

سایت هایی که در مورد های مختلف می تواند به افراد آموزش و خدمات دهد.

و….. هزاران راه برای جذب درآمد اینترنتی بالا که واقعا در هیچ مقاله ای نمی توان کامل نام برد و آن را محدود کرد.

 

عامل اصلی و جدانشدنی درآمد اینترنتی، تبلیغات اینترنتی می باشد زیرا سایت شما باید برای کاربران شناخته شده باشد تا بتوانید از آن درآمد اینترنتی داشته باشید زیرا لزوم کسب  کار اینترنتی، ورود افراد به سایت و لزوم ورود افزاد به سایت، تبلیغات اینترنتی می باشد.

مشاوره و تحلیل رایگان
026-44239762

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.