شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

طراحی سایت

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

طراحی سایت

۲,۹۲۶ بازديد
طراحی وب سایت

اهمیت طراحی وب سایت

هر شرکت و کسب و کاری بیش از هر اقدامی در دنیای اینترنت و تبلیغات اینترنتی نیازمند طراحی وب سایت می باشد پرا که پایه و اساس کارهای اینترنتی وب سایت می باشد. به طور مثال شما میخواهید هتل تاسیس کنید پس نیازمند ساختمانی هستید که آن را به عنوان هتل معرفی کنید و ستاره های هتل همان میزان کیفیطراحی وب سایت می باشد. هرچه طراحی وب سایت شما دقیق تر و زیباتر باشدف جذب مشتری بیشتر و درآمد شما افزایش خواهد یافت.

طراحی وب سایت

زمان بازدهی کامل سایت در کسب و کار

در طراحی وب سایت شما دو رویکرد ممکن است داشته باشید: 1.صرفا دارای یک وب سایت برای کسب و کار حضوری خود باشید و میزان ترافیک وافزایش ترافیک سایت برای شما مهم نباشد. این رویکرد بعضی از کسب و کارها می باشد که جذب مشتری ندارد و صرفا مورد استفاده مشتری های حضوری خواهد بود که در حال منسوخ شدن می باشد زیرا در صورتی که شما می توانید از وب سایت خود درآمد داشته باشید چرا این کار را نکنید!!!

2. شما میخواهید که از وب سایت خود درآمد داشته باشید و از آن جذب مشتری کنید. زمانی وب سایت شما بازدهی کامل خود را نشان می دهد که تعدا زیادی از کاربران اینترنتی وب سایت شما را ببینند و این موضوع هم زمانی ممکن است که شما در صفحه ی اول و لینک های اول صفحه باشید زیرا طبق آمار %91 فقط از صفحه ی اول گوگل استفاده می کنند و %555 فقط از لینک اول گوگل استفاده می کنند پس شما برای بازدهی کامل از وب سایت باید جز لینک های اول در موتور جستجوی گوگل باشید.

روش های حضور در صفحه اول گوگل

1. سئو

2. گوگل ادوردز

فرق گوگل ادوردز و سئو

مزیت های گوگل ادوردز

فرق اساسی بین این دو رشد سرعت آن می باشد که سئو در زمانی حدود 4 الی 8 ماه و گوگل ادوردز در ده دقیقه وب سایت شما را به لینک های اول می رساند با این تفاوت که گوگل ادوردز سیستم دریافت به ازای کلیک می باشد یعنی شما به ازای هر نفری که وارد سایت شما می شود مقدار اندکی را به گوگل پرداخت خواهید کرد.

اهمیت طراحی وب سایت در حضور در صفحه اول

در روش حضور در صفحه اول با رشد سئو، طراحی وب سایت اصلی ترین جز کار می باشد یعنی شما تنها با کار روی وب سایت خود رشد خواهید کرد و به لینک های اول خواهید رسید.

تعرفه خدمات سئو

در روش دوم طراحی وب سایت نیمی از کار می باشد زیرا جذب بازدیدکننده را گوگل ادوردز انجام می دهد و مرحله ای که بازدیدکننده به مشتری تبدیل می شود را طراحی وب سایت انجام می دهد چرا که سایت باید دارای ویژگی هایی باشد تا مخاطب را جذب کند و اورا متقاعد کند تا از سایت شما  خرید کند یا سفارش خدمات دهد.

 خدمات تبلیغات در گوگل

خدمات تاپ ادورت در زمینه طراحی وب سایت

تیم تاپ ادورت طراحی وب سایت را برای شما در کوتاهترین زمان و کم ترین هزینه انجام می دهد و به  گونه ای طراحی می کند که بیشترین بازدهی را برای شما داشته باشد. طراحی وب سایت برای شما به صورت تضمینی می باشد.

سفارش ساخت سایت

مشاوره و تحلیل رایگان
026-44239762

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.