چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ساختار گوگل ادوردز

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

ساختار گوگل ادوردز

۲,۸۹۰ بازديد

ساختار گوگل ادوردز

 
ساختار گوگل ادوردز

ساختار گوگل ادوردز:

در ابتدا ساختار گوگل ادوردز را معرفی میکنیم و بعد تک تک آن ها را به طور جداگانه بررسی می نماییم.

۱٫ حساب کاربری (account)

۲٫ کمپین (campaign)

۳٫ گروه های تبلیغاتی (ad group)

۴٫ تبلیغ (ads)

۵٫ کلمات کلیدی (keywords)

ساختار گوگل ادوردز۱٫ حساب کاربری: (account)

اولین قسمتی که در تبلیغات گوگل با آن سروکار داریم حساب کاربری است. برای استفاده از تبلیغات گوگل حتما باید مراحل ساخت اکانت گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل) را انجام بدهید. حساب کاربری در واقع نماینده سایت شما است. به طور مثال اگر یک فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید، کل فروشگاه حساب کاربری گوگل ادوردز محسوب می شود. در هنگام ساخت حساب کاربری بهتر است که ایمیلی مرتبط با نام فروشگاه یا کارتان به سیستم گوگل ادوردز معرفی کنید.

نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که باید دارای یک کارت اعتباری بین المللی باشید در غیر این صورت قادر به ساخت اکانت نخواهید بود، که اصلا جای نگرانی نیست زیرا تاپ ادورت ساخت اکانت گوگل ادوردز را طی مدت زمان فقط ۱۰ دقیقه با حساب های واقعی خود در استرالیا انجام خواهد داد.

نکته بسیار مهم: ساخت اکانت گوگل ادوردز با استفاده از کارت های مجازی باعث مسدود (ساسپند) شدن حساب شما می گردد و این امکان وجود دارد که وجه شارژ شده از طرف شما مصادره گردد.

ساختار گوگل ادوردز

۲٫ کمپین: (campaign)

کمپین ها، زیر مجموعه ی از حساب کاربری می باشند. کمپین یک دسته ی کلی از یک کالا یا خدمات می باشد. شما می توانید با معرفی چند کمپین دسته بندی مناسبی از محصولات یا خدمات خود داشته باشید تا حساب کاربری خود را به طور بهینه، مدیریت کنید.به طور مثال در فروشگاه الکترونیکی فرضی، می توان چند کمپین به نام های تلفن همراه، تبلت، لب تاپ و … معرفی نمود.

پیشنهاد میکنیم مقاله ساخت کمپین گوگل ادوردز را حتما مطالعه کنید.

ساختار گوگل ادوردز

۳٫گروه های تبلیغاتی: (ad group)

هر کمپین شامل چند گروه تبلیفاتی می باشد که ساختار گوگل ادوردز را شکل می دهد. گروه های تبلیغاتی به عنوان زیرمجموعه ای از کمپین ها عمل می کند و خود شامل چند تبلیغ می باشند. حال در فروشگاه الکترونیکی فرضی می خواهیم در کمپین موبایل، گروه های تبلیغاتی تغریف کنیم، به عنوان مثال برند های مختلف موبایل، انواع مختلف موبایل(لمسی، ساده و …) را می توانیم به عنوان گروه تبلیغاتی معرفی کنیم.

مقاله آموزش ساخت گروه تبلیغاتی را از دست ندهید.

ساختار گوگل ادوردز

 

۴٫ تبلیغ: (ads)

هر گروه تبلیغاتی بهتر است که شامل چند تبلیغ کاملا مرتبط با گروه تبلیغاتی خود باشد. آموزش نوشتن متن آگهی مناسب

ساختار گوگل ادوردز

 

۵٫ کلمات کلیدی: (keywords)

عضو اصلی ساختار گوگل ادوردز که ترافیک را جذب می کند کلمات کلیدی می باشند، به این ترتیب که شما با معرفی چند کلمه کلیدی برای هر تبلیغ و معرفی PPCبرای هر کلمه، این کلمات را در گردونه ی رقابت گوگل قرار می دهید. کلمه کلیدی ای که دارای رتبه آگهی بیشتری باشد در گوگل بالاتر از همه دیده خواهد شد.

انواع کلمات کلیدی

ساختار گوگل ادوردز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.