چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

بهبود رتبه الکسا

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

بهبود رتبه الکسا

۲,۹۱۴ بازديد

بهبود رتبه الکسا

 
ترافیک سایت

اهمیت حضور در صفحه ی اول جستجو

همه ی ما اهمیت حضور داشتن در صفحه ی اول را می دانیم و بدیهی است که هر سایتی برای به دست آوردن بازدیدکننده ی بیشتر باید دارای رتبه ی بهتری باشد. هنگامی که بر روی وب سایت خود کار می کنید می توانید با دیدن رتبه الکسا مربوط به وب سایت خود عملکرد خود را بسنجید و معلوم شود که در طول زمان چه مقدار پیشرفت کرده اید و همچنین می توانید پیوسته رتبه وب سایت رقیبانتان را ببینید و سرعت کار گروه آنها را بیابید تا سرعت خود را برای پیشی گرفتن از رقیبانتان تنظیم کنید. در اول مقاله یک تعریفی از الکسا برای شما ارائه می دهیم.

رتبه الکسا چیست؟

رتبه الکسا در حقیقت تخمینی از محبوبیت وب سایت شما نسبت به رقیبانتان است و با این رتبع قادر خواهید بود که جایگاه خود را نسبت به رقیبانتان پیدا کنید.

رتبه الکسا چگونه تعیین می شود؟

الکسا تعداد بازدیدکننده و صفحات بازدید شده را برای هر سایت در سه ماه اخیر تخمین می زند و از ترکیب این دو به سایت مورد نظر رتبه الکسا را می دهد پس برای کاهش رتبه الکسا باید کاری کنیم که تعداد بازدیدکننده از سایت و صفحات بازدید شده از سایت بالا رود. برای اینکه رتبه ی دقیقی از الکسا بتوانید دریافت کنید باید معیارهای خود را در الکسا تصدیق کنید.

رتبه الکسا

 

روش های بهبود رتبه الکسا:

1. پیدا کردن سایت های بیشتر که به سایت شما لینک بدهند:

اگر سایت هایی که به درستی کار خود را انجام می دهند و شناخته شده باشند، به سایت شما لینک بدهند، باعث افزایش اعتماد و کیفیت سایت شما می شود و به موتورهای جستجو کمک می کند تا حیطه ی کاری شما را معرفی کنند. این روش باید با تولید مطالب اصیل و تعاملی با یکدیگر پشتیبانی شود زیرا کاربران به دنبال چنین مطالبی می گردند. و همچنین لینک های داخلی نیز وجود دارد که صفحاتی از سایت شما را به صفحات دیگر از سایت شما مربوط می کند. این کار نیز مفید است زیرا کاربر را بیشتر با سایت شما  اشنا می کند و موجب می شود که کاربر بیشتر در سایت شما بماند. این کار سبب بهبود زیاد رتبه الکسا شما می شود.

2.ایجاد محتوای اصیل و تعاملی:

منظور از محتوای اصیل و تعاملی محتوایی می باشد که مکرر بروزرسانی شود. این محتوا یا نوشته برای مخاطب شما جذاب بوده و موجب می شود که مخاطبانتان شما را پیوسته دنبال کنند زمانی که نوشته ی مورد علاقه ای پیدا کنند به سایر صفحات که به اشتراک گذاشته شده اند نیز می روند و موجب افزایش بازدیدکنندگان شما می شود. این کار نیز توسط موتورهای جستجو تایید شده و پاداش از طرف آنها دریافت می کند.

3. یافتن کلمات کلیدی رقیبانتان که ترافیک زیادی را جذب می کند:

با یافتن این کلمات که رتبه الکسا رقیبانتان را بهبود داده است، شما نیز می توانید روی آنها سرمایه گذاری کنید و حتی PPC برای آنها خریداری کنید( از این کلمات با گوگل ادوردز، ترافیک به سمت خود جذب کنید).

4. استراتژی بازاریابی رقیبانتان را بیابید:

ببینید رقیبانتان با چه کارهایی به موفقیت و جذب مشتری رسیده اند شما نیز با آن کارها و حتی بهبود آن ها و سپس استفاده از آنها نسبت به بهبود وضعیت خود اقدام کنید. (به طور مثال یکی از رقیبانتان با استفاده از شبکه های اجتماعی توانسته ترافیک قابل توجهی جذب کند، در نتیجه شما هم برای بهتر شدن باید از شبکه های اجتماعی استفاده کنید).

5. روش های مختلف سئو را بر روی سایت خود امتحان کنید:

سئو مهم ترین روشی است که زمان و توجه زیادی می خواهد و بیشترین نتیجه را برای کاهش رتبه الکسا دارد سئو علاوه بر افزایش رتبه الکسا به جذب مشتریان دائمی و نگه داشتن آنها را نیز به ثمر می آورد.

رتبه الکسا

 

پیشنهاد تاپ ادورت جهت بهبود رتبه الکسا چیست؟

پیشنهاد تاپ ادورت برای بهبود رتبه الکسا این است که پیوسته برروی وب سایت خود کار کنید و سعی کنید تمامی کلمات کلیدی مربوط به کارتان را در مطالب خود استفاده کنید و در ضمن حتما از گوگل ادوردز و سئو استفاده کنید زیرا مهمترین نقش را در بهبود رتبه الکسا دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.