پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

رفع مشکل بررسی تبلیغ گوگل

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

رفع مشکل بررسی تبلیغ گوگل

۲,۸۹۳ بازديد

رفع مشکل بررسی تبلیغ گوگل

بررسی تبلیغ گوگل

بعد از نوشتن آگهی گوگل در سیستم گوگل ادوردز (تبلیغات گوگل)، حال نوبت به بررسی تبلیغ گوگل می باشد. اگر گوگل تایید تبلیغ گوگل را اعلام کرد که هیچ، در غیر اینصورت باید نسبت به رفع مشکل اقدام نمایید تا هرچه سریع تر تبلیغ گوگل شما مورد تایید گوگل قرار بگیرد. برای اینکار راه حل را در زیر توضیح داده ایم.

حل مشکل بررسی تبلیغ گوگل

برای اینکه مشکل را حل کنیم همانطور که در مقاله تایید تبلیغ گوگل نشان دادیم، باید به پنل گوگل ادوردز و آگهی مورد نظر بروید.

 

تایید تبلیغات گوگل

مراحل حل مشکل بررسی تبلیغ گوگل

  1. در ستون Status، بر روی گزینه Ad disapproval bubble که در کنار عبارت “Disapproved” می باشد، کلیک کنید. این کار به سبب آن است که دلیل گوگل برای رد کردن تبلیغ را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که سایت و یا کانال تلگرام (صفحه فرود) با قوانین مغایرت نداشته باشد.
  2. دلیل را خوانده و مشکل را بیابید.
  3. در ستون Ads بر روی علامت Edit کلیک کنید.
  4. تبلیغ را در جهت رفع مشکل بررسی تبلیغ گوگل ، به روزرسانی کنید.
  5. و در آخر برروی گزینه Save کلیک کنید.

بعد از پایان اصلاح تبلیغ، دوباره گوگل تبلیغ گوگل را مورد بررسی قرار می دهد و ممکن است حداکثر تا یک روز کاری زمان ببرد.

 

 

آموزش گوگل ادوردز

در صورتی که اطلاعات کمی در زمینه ی تبلیغات گوگل دارید می توانید از مطالب آموزشی گوگل ادوردز و همچنین فیلم های آموزشی گوگل ادوردز که تاپ ادورت برای شما عزیزان جمع آوری کرده است، مراجعه کنید و اطلاعات خود را در زمینه تبلیغات در گوگل، افزایش دهید.

خرید رتبه اول گوگل

اگر مایل هستید که در رتبه تبلیغ گوگل بهترین باشد و در رتبه اول گوگل حضور داشته باشید، ولی توانایی لازم را ندارید، همچنین می خواهید که آموزش ببینید و توانایی را کسب کنید، پیشنهاد تاپ ادورت این است که از پلن ویژه گوگل ادوردز استفاده کنید. در این پلن کارشناسان تاپ ادورت در کنار شما و همراه با آموزش، اکانت گوگل ادوردز شما را مدیریت می کنند و به راحتی در رتبه اول گوگل حضور خواهید داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.