پنجشنبه ۰۹ فروردین ۰۳

افزونه های تبلیغات گوگل

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

افزونه های تبلیغات گوگل

۲,۸۶۴ بازديد

افزونه های تبلیغات گوگل 

تبلیغات گوگل

پیش از توضیح افزونه های تبلیغات گوگل بهتر است تا تعریف مختصری در مورد تبلیغات گوگل خدمت شما ارائه داده شود. تبلیغات گوگل یا همان گوگل ادوردز پرسودترین راه تبلیغات اینترنتی می باشد که در ایران و جهان رایج می باشد. نحوه ی عملکرد تبلیغات گوگل پرداخت به ازای کلیک (پرداخت کلیکی ادوردز) می باشد یعنی شما به ازای هر نفری که وارد سایت می شود مبلغی ناچیزی به گوگل پرداخت خواهید نمود.

افزونه های تبلیغات گوگل

ایجاد افزونه های تبلیغات گوگل (Ad Extension) یکی از امکانات بسیار کاربردی گوگل ادوردز است.
تبلیغات گوگل پنج افزونه دارد که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم :

افزونۀ مکان (Location Extension)
افزونۀ تماس تلفنی (Call Extension)
افزونۀ لینک سایت (Sitelinks Extension)
افزونۀ تولیدات (Product Extension)
افزونۀ اجتماعی (Social Extension)

افزونۀ مکان

ساده ترین راه برای اینکه به مشتری بگویید محل فعالیتتان کجاست، افزونۀ مکان است. بدون استفاده از کلمات و با نقشه آدرس خود را به مشتری می رسانید. این افزونه برای کسب و کارهایی بسیار مناسب می باشد، که نیاز دارند تا مشتری محل کار آنها را بشناسد مانند رستوران ها، فروشگاه ها و ..

پیشنهاد می شود که مدتی از افزونۀ مکان استفاده کنید، اگر این کار باعث افزایش بازدید سایت شد آنرا حفظ کنید اما اگر نتیجۀ منفی داشت آنرا حذف کنید.

افزونه های تبلیغات گوگل

افزونۀ تماس تلفنی

افزونۀ تماس تلفنی به این صورت عمل می کند که یک گزینۀ تماس در کنار تبلیغات گوگل نمایش داده می شود، که کاربر بسیار ساده و سریع با فشردن آن، با شرکت شما تماس خواهد گرفت. این نوع از افزونه های تبلیغات گوگل، بسیار توصیه می شود زیرا عموما کاربران راه های کوتاهتر را انتخاب می کنند و همچنین ممکن است کاربران بدون وارد شدن به سایت با شما تماس بگیرند که نتیجه ی آن یافتن مشتری در سریع ترین زمان  می باشد. به این دلیل است که افزونه تماس تلفنی در بین افزونه های تبلیغات گوگل بسیار مطرح است. همچنین مزیت این افزونه در این است که مشتری در همان لحظه که به کمک شما نیاز دارد ،سریعا با شما تماس خواهد گرفت.

این افزونه تنها زمانی نمایش داده می شود که کاربر با دستگاه موبایل وارد گوگل شده باشد. و وقتی کاربر از طریق افزونۀ تماس تلفنی با شما تماس می گیرد ، از حساب بانکی شما همان هزینۀ یک کلیک کسر می شود.

استفاده از این افزونه برای کسانی پیشنهاد می شود که سود تجارت آنها بر پایه تماسهای تلفنی مشتریان است

افزونۀ لینک سایت

یکی از بهترین افزونه های تبلیغات گوگل که باعث افزایش شدید شاخص CTR و بازدید سایت می شود، افزونه لینک سایت است. این افزونه به این صورت عمل می کند که کاربر با کلیک بر روی آن به راحتی می تواند وارد صفحه دلخواه از سایت شما شود، بدون نیاز به گشتن در داخل سایت. این مورد تاثیر فراوانی در جذب مشتری دارد زیرا کاربر چیزی را که می خواهد به راحتی در مقابل خود می بیند و سریعا می تواند راه خود را انتخاب کند. به عنوان مثال اگر سایت فروشگاه لوازم الکترونیکی دارید از این افزونه به عنوان یکی از افزونه های تبلیغات گوگل می توانید استفاده کنید، به گونه ای که برگه های موبایل، لب تاپ،تبلت و … همگی در تبلیغ نشان داده شوند تا کاربر مستقیم به آن قسمت از سایت که می خواهد برود.

افزونه های تبلیغات گوگل.

افزونۀ لینک سایت دو حالت مختلف دارد:

1. دو ردیفه

2. یک ردیفه

افزونه تولیدات

شما می توانید در تبلیغ خود، محصولات به خصوص و پرفروش خود را نمایش دهید. این افزونه از افزونه های تبلیغات گوگل در حال حاضر کاربرد کمتری در بین افزونه های تبلیغات مختلف گوگل، دارد.افزونه های تبلیغات گوگل

افزونه شبکه های اجتماعی

از این افزونه می توانید برای اتصال تبلیغ به شبکه های اجتماعی مختلف استفاده کنید.

افزونه های تبلیغات گوگل

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیفات تاپ ادورت باخبر شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.