پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

رقبای تبلیغات در گوگل

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

رقبای تبلیغات در گوگل

۲,۹۱۶ بازديد

رقبای تبلیغات در گوگل 

تبلیغ کلیکی چیست؟

در ابتدا ما تعریفی از تبلیغ کلیکی، ارائه می دهیم. تبلیغ کلیکی همان تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) می باشد که یکی از امکانات فوق العاده ی گوگل در زمینه ی تبلیغات اینترنتی است، نحوه ی عملکرد تبلیغ کلیکی به گونه ای است که شما به ازای هر کاربری که وارد سایت شما می شود، مبلغ ناچیزی را باید پرداخت نمایید تا گوگل سایت شما را در صفحه اول گوگل نشان دهد. با تبلیغ کلیکی می توانید مقدار زیادی مشتری به دست آورید و سود زیادی را سمت کسب و کار خود هدایت کنید. در واقع این ویژگی که به ازای هر مشتری مبلغی پرداخت کنید، موجب شده است تا تبلیغ کلیکی جایگاه ویژه ای در دنیای تبلیغات به دست آورد و صاحبان کسب و کار را سمت خود جذب کند.

شناختن رقبای تبلیغ کلیکی:

ما باید بدانیم که رقبای تبلیغات گوگل ما در بازار چه کسانی هستند؟ آنها چگونه تبلیغ می­ کنند؟ صفحات آنها چگونه ظاهری دارد؟ کلمات کلیدی که آنها استفاده می­ کنند، چی هستند؟

به عنوان مثال خود را جای مشتری قرار دهید تا بینید کدام تبلیغ بیشترین کلیک را می­ خورد. سپس سایت رقبا را بررسی کنید(البته این کار را با iSpionage  انجام دهید تا از حساب رقبا بابت کلیک­ های شما هزینه ­ای کسر نشود) و با سایت خودتان مقایسه نمایید تا متوجه شوید چه تفاوتی با آنها دارید.

تبلیغ کلیکی

همانطور که در این تصویر مشاهده می­کنید iSpionage  این امکان را فراهم کرده که بدون هزینه بابت کلیک در رقابت جاسوسی اخلاقی کنید

 

کدام صفحه جذاب­ تر است؟ اگر جای مشتری بودید کدامیک را می­رفتید؟ چند یادداشت تهیه کنید و آنچه را که با آنها می­توانید صفحات خود را بهبود بخشید، کشف کنید. آیا به طراحی سایت بهتری نیاز دارید؟ در انتخاب کلیدواژه ها ضعف دارید؟ ساختار کمپین­ها و گروههای تبلیغاتی شما مشکل دارد؟ در کدام زمینه ضعیف و در کدام زمینه قوی­تر هستید؟ و مواردی از این دست.

با ایجاد اصلاحات مذکور می توانید تبلیغات در گوگل خود را تقویت کنید و در بازار موفق ­تر از قبل ظاهر شوید.

دلیل مهم بودن شناختن رقبا در تبلیغ کلیکی:

دلیل اینکه شناختن رقبا امری بسیار مهم تلقی می شود این است که تبلیغات کلیکی به صورت مزایده ای عمل می کند، یعنی شما و رقیبانتان در یک مزایده اینترنتی شرکت کرده اید و هر تبلیغ که رتبه آگهی بیشتری کسب کند جایگاه بالاتری نسبت به رقبا پیدا خواهد کرد. در این مزایده قیمت ها و نحوه ی عملکرد رقبا بسیار مهم است به طوری که اگر رقیبی نداشته باشید با پایین ترین نرخ به ازای هر کلیک به راحتی به جایگاه اول می رسید ولی اگر رقبای زیادی داشته باشید قیمت پیشنهادی شما برای هر کلیک افزایش خواهد یافت و باید آن را بهینه و مدیریت کنید.

 

با عضویت در کانال تلگرام تاپ ادورت از آخرین اخبار و تخفیف ها باخبر شوید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.