یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

کسب و کار اینترنتی

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

کسب و کار اینترنتی

۲,۸۹۰ بازديد

کسب و کار

کسب و کار در ایران و جهان به دو صورت حضوری و اینترنتی صورت می گیرد: حضوری به این صورت می باشد که شما برای کسب و کار دارای محیط کار، دفتر یا شرکتی هستید که به طور مستقیم با مشتری در ارتباط می باشید. کسب و کار اینترنتی به صورتی می باشد که نمامی مراحل فروش و ارائه ی خدمات توسط اینترنت انجام می شود.

کسب و کار اینترنتی در ایران

با توجه به سنتی و حضوری بودن اکثر کسب و کار ها در ایران کسب و کار اینترنتی در مرحله ی اولیه خود می باشد و رشد خود را به طور فزاینده ای آغاز کرده است لذا با حضور در دنیای کسب و کار اینترنتی جز نخستین افراد استفاده کننده در این کسب و کار پرسود خواهید بود در نتیجه با هزینه ی کمتر از مقدار معمول به پیشرفتی باورنکردنی خواهید رسید. مانند دیجی کالا که از بزرگان کسب و کار اینترنتی در ایران می باشد.

کسب و کار اینترنتی

 

چرا از کسب و کار اینترنتی استفاده کنیم؟

در ادامه ی این مقاله دلایلی آورده شده است که افراد را مجاب به استفاده از کسب و کار اینترنتی می نماید. این دلایل همان مزیت ها و برتری های کسب و کار اینترنتی بر کسب و کار حضوری می باشد.

1. نیاز به سرمایه اولیه بسیار اندک

در شروع کار با توجه به اینکه کسب و کار شما اینترنتی است نیاز به شرکت، فروشگاه و یا مغازه را نخواهید داشت و صرفا هزنیه ی اندک راه اندازی سایت را خواهید داشت. طراحی سایت ارزان

2. نیاز به افراد کم

چون کسب و کار شما اینترنتی است پس نسبت به کسب و کار حضوری تعداد افراد کمتری نیاز دارید و همچنین در اول کار صرفا حضور خودتان کافی است.

3. مدیریت کامل

تمامی قسمت های وب سایت و کسب و کارتان را به راحتی می توانید با بازدهی بالا مدیریت کنید و روز به روز پیشرفت کسب و کارتان را مشاهده نمایید.

4. مشتریان شما در هر نقطه ی می توانند باشند

در کسب و کار اینترنتی دیگر محل مغازه یا فروشگاه معنی ندارد زیرا مشتریان شما می توانند از سراسر ایران و جهان باشند و هیچگونه محدودیت مکانی برای پیدا کردن مشتری نخواهید داشت. در کسب و کار اینترنتی باید محل مناسبی در موتورهای جستجوگر داشته باشید. مشاوره رایگان در پیدا کردن محل مناسب

5. زمان کار شما در هر لحظه ای می تواند باشد

شما در هر لحظه از روز می توانید کار کنید زیرا اصلا تایم کاری ثابتی ندارد و می توانید حتی بیشتر از تایم کاری بر روی کسب و کار اینترنتی خود کار کنید.

6. نبود محدودیت در روز کاری

کسب و کار اینترنتی را در تمامی روزها حتی روزهای تعطیل می توان انجام داد و محدودیتی در روزهای کاری شما نمی باشد.

کسب و کار اینترنتی

7. نظارات بر تمامی قسمت ها

شما به عنوان مدیر می توانید بر تمامی قسمت های کسب و کار اینترنتی نظارت داشته باشید و عملکرد قسمت های مختلف را با آمار دقیقی که می توانید از سایت به دست آورید، بسنجید و با توجه به آمار روز به روز در کسب و کار خود پیشرفت کنید. وب مستر یک ابزار عالی در تحلیل صفحات سایت

8. سرعت بالای انجام کار

با توجه به عدم محدودیت های گفته شده در کسب و کار اینترنتی سرعت انجام و پیشرفت کار در این کسب و کار بسیار بالا می باشد و در اندک زمانی می توانید صاحب کسب و کاری بزرگ در بازار باشید.

9. ارتباط مستقیم با مشتری

در کسب و کار اینترنتی شما به طور مستقیم با مشتریان خود در ارتباط هستید و مستقیم می توانید علاوه بر فروش و ارائه ی خدمات دیگر نیازهای آن ها را شناسایی کنید و محدوده ی کاری خود را بهینه کنید.

10. حذف واسطه

در کسب و کار اینترنتی ما دیگر واسطه نداریم لذا این مورد هم به سود مشتری و هم به سود شما خواهد بود زیرا قیمت ها بهینه می باشد و شما با قیمت بالاتری نسبت به کسب و کار حضوری فروش خواهید داشت و مشتری نیز با قیمتی پایین تر از کسب و کار حضوری خرید خواهد کرد.

11. رشد تقاضای روزافزون اینترنت

طبق آمار هر روز  تعداد کاربران اینترنت به طور قابل توجهی افزایش می یابد و در نتیجه اهمیت کسب و کار اینترنتی روز به روز بیشتر از قبل می شود.

کسب و کار اینترنتی

12. سود فراوان

با توجه به اینکه در کسب و کار اینترنتی هزنیه پایین است و فروش بالا در نیتجه شما جذب سود بیشتری نسبت به کسب و کار حضوری خواهید داشت.

13. تبلیغات ارزان

در کسب و کار اینترنتی شما برای فروش و ارائه ی خدمات بالا نیازمند تبلیغات و جایگاه خوبی در موتورهای جستجوگر می باشید زیرا طبق آمار %91 کاربران تنها در صفحه اول گوگل به دنبال نیاز خود هستند لذا حضور در صفحه اول گوگل تضمینی برای سود بالای کسب و کار اینترنتی شما می باشد. به این دلیل حضور در صفحه اول گوگل مطرح شد که %888 کاربران اینترنت از موتور جستجو گوگل استفاده می کنند در نتیجه به صرفه می باشد که کار خود را در گوگل ادامه دهید. اهمیت تبلیغات در گوگل

حضور در صفحه اول گوگل از دو راه امکان پذیر است:

1. سئو

2. گوگل ادوردز

مزیت های گوگل ادوردز

تفاوت های سئو و گوگل ادوردز

تاپ ادورت استفاده از گوگل ادوردز را به شما پیشنهاد می کند زیرا در ده دقیقه شما به لینک اول در صفحه اول خواهید رسید و با هزینه اندک و سود بالا کسب و کار خود را شروع خواهید کرد. نقطه قوت گوگل ادوردز این مورد است که شما در ازای هر مشتری که وارد سایت شما می شود مبلغ اندکی به گوگل پرداخت خواهید نمود.



تحلیل و مشاوره رایگان
026-44239762

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.