سه شنبه ۲۸ فروردین ۰۳

انواع تبلیغات اینترنتی

مجری تبلیغات در گوگلف سئو و طراحی سایت

انواع تبلیغات اینترنتی

۲,۹۵۴ بازديد
انواع تبلیغات

تعریف تبلیغات اینترنتی:

تبلیغات اینترنتی گونه ای از تبلیغات می باشد که در فضای اینترنت انجام می گیرد. این نوع تبلیغات قابلیت بی نظیری در پیدا کردن مشتریان بالقوه دارد به گونه ای که بالاترین نرخ بازگشت را برای شما بوجود می آورد. تبلیغات اینترنتی پر سود ترین تبلیغ از انواع تبلیغات می باشد زیرا در قبال هزینه ی کم سود فراوانی بدست خواهید آورد.

تبلیغات اینترنتی از بین انواع تبلیغات دارای کاربرد بیشتری است زیرا به دلیل قیمت مناسب برای تجارت های نوپا موثر است و به دلیل طیف وسیع تبلیغات برای تجارت های قدیمی و مشهور موثر است.

انواع تبلیغات اینترنتی:

انواع تبلیغات1. تبلیغات در گوگل:

اولین و مهمترین نوع از انواع تبلیغات اینترنتی تبلیغات در گوگل (گوگل ادوردز) می باشد زیرا بسیار هدفمند است و تنها مشتریان بالقوه ی شما را مورد توجه قرار می دهد و در هد لحظه میزان بازدید و بازگشت سرمایه را برای شما نشان می دهد. تاپ ادورت به صورت تخصصی در زمینه تبلیغات گوگل خدمت رسانی می کند.

2. تبلیغات بنری:

این نوع از انواع تبلیغات اینترنتی دو گونه ی محیطی و  اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد. نوع اینترنتی به صورتی است که شما یک بنر با متن کوتاه و تصاویر جذاب در صفخه ای از یک سایت قرار می دهید به طوری که با کلیک بر روی آن به صفحه ی اصلی تبلیغ کاربر را هدایت کند، که در آن صفحه اطلاعات کافی در مورد تبلیغ وجود دارد.

3. تبلیغات ما بین صفحات:

تبلیغاتی که در هنگام کلیک کاربر بر روی لینکی، به طور جداگانه در صفحه ای مجزا نشان داده می شوند. معمولا این نوع تبلیغ مورد پسند کاربران نمی باشند چرا که محیط کاری افراد را شلوغ می کنند و معمولا آنها تبلیغ را نمی خوانند.

4. تبلیغات پاپ آپ:

ناپسندترین مورد از انواع تبلیغات اینترنتی پاپ آپ می باشد. زمانی نشان داده می شود که افراد صفحات وب را باز یا می بندند. می توان این تبلیغات را از تنظیمات مرورگرها غیر فعال نمود.

5. امتیاز دادن به مشتریان:

ایده ی خوبی است که به مشتریانی که از سایت خرید می کنند امتیاز داد زیرا آنها را برای خریدهای بیشتر تشویق می کنند.

6. تبادل بین سایت:

دو سایت با هم توافق می کنند تا هرکدام تبلیغ سایت مقابل زا در سایت خود نشان دهد. این مورد نوعی بک لینک می باشد.

7. ایمیل:

ایمیل زدن به افراد مختلف نیز از انواع تبلیغات اینترنتی است که رایج می باشد ولی بازدهی کمی دارد.

8. تبلیغات در سایدبار سایت ها یا خاشیه:

در اطراف مطلب های سایت های مختلف وجود دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

 

در وبلاگ با آموزشهای بیشتر آشنا شوید.

تحلیل و مشاوره رایگان
026-44239762

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.